ျမန္မာအစိုးရ ႐ုံးစိုက္ရာ ေနျပည္ေတာ္ၿမိဳ႕တြင္ အသစ္စက္စက္ ေဆာက္လုပ္ၿပီးစ ရထားဘူတာကို သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေနသည့္ အလုပ္သမားမ်ား ျဖစ္ပါသည္။
ေနျပည္ေတာ္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္းအတြက္ တိုင္းတာေရးနဲ႕ ပံုစံထုတ္တဲ့ အဆင့္ေတြၿပီးစီး သြားၿပီလို႕ အမည္မသိရေသးတဲ့ ႐ုရွကုမၸဏီရဲ႕ စီမံကိန္း အရာရွိ တစ္ေယာက္က ေျပာပါတယ္။ ေနျပည္ေတာ္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္းဟာ မိုင္ ၃၀ ေက်ာ္ရွည္မွာ ျဖစ္ၿပီး ေမာ္စကို ေျမေအာက္ ရထားလမ္းထက္ သံုးဆ ပိုရွည္တယ္ လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။ ႐ုရွႏိုင္ငံမွာ မက္ထ႐ုိ ၿမိဳ႕ပတ္ ေျမေအာက္ ရထားလမ္းေတြ တိုးခ်ဲ႕ျပဳျပင္ေရး စီမံကိန္းေတြ ရွိေနေပမယ့္ ေငြေၾကး အခက္အခဲ ရွိေနပါတယ္။ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ေတာ္ အပါအ၀င္ စိန္႔ပီတာစဘတ္၊ ကာဇန္၊ Nobosibirsk ၿမိဳ႕ေတြမွာ မက္ထ႐ုိ ရထားလမ္း စီမံကိန္းေတြ ေႏွးေကြး ဆိုင္းငံ့ ထားရေပမယ့္ ႐ုရွ ကၽြမ္းက်င္သူေတြနဲ႔ ႐ုရွ ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္သား အမ်ားအျပားကေတာ့ ေနျပည္ေတာ္ မက္ထ႐ုိ စီမံကိန္းသစ္ အတြက္ အသင့္ သံုးႏိုင္တယ္လို႔ ေမာ္စကို သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ဌာန အႀကီးအကဲ Vorontsova က ေျပာပါတယ္။ ေနျပည္ေတာ္ မက္ထ႐ုိၿမိဳ႕ပတ္ ရထားလမ္းဟာ ေျမေအာက္ ဘယ္ေလာက္အနက္ အထိရွိမယ္ဆိုတာ အတိအက် မသိရေသးေပမယ့္ လက္ရွိေမာ္စကို ေျမေအာက္ရထားလမ္း အနက္အတိုင္းပဲ ျဖစ္မယ္လို႔ Vorontsova က ခန္႔မွန္းပါတယ္။ ေမာ္စကို ေျမေအာက္ ရထားလမ္းကို ဒုတိယ ကမၻာစစ္အတြင္းက ဗံုးခိုက်င္း အျဖစ္ အသံုးျပဳခဲ့ပါတယ္
No comments:
Post a Comment