ညီညြတ္မႈကို ေဖြရွာျခင္း
ကြယ္ကလူ (တံပိုးသံ)
April 09 2009
ဒူးပလာယာခရိုင္ ၾကာအင္းဆိပ္ႀကီးၿမိ့ဳနယ္ရွိ DKBA အထူးတပ္ရင္းမွ ေမာ္ေတာ္ထု ဟုအမည္ရေသာ ေက်းရြာသစ္ကို တည္ေထာင္ရာတြင္ ခရစၥယာန္ ဘုရားေက်ာင္းႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းအျပင္ သတၱမတန္းအထိ သင္ၾကားႏိုင္ေသာ စာသင္ေက်ာင္းေဆာင္ႏွင့္တကြ ရုံးအေဆာက္အဦးတခုတို႔ကို ေဆာက္လုပ္ၿပီးေနာက္ အဆိုပါအေဆာက္အဦးမ်ားဖြင့္လွစ္ပြဲကို February 28 2009 ေန႔က အခန္းအနားမ်ားျဖင့္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္းသိရွိရပါသည္။
သတင္းမီဒီယာမ်ား၌ DKBA ႏွင့္ KNU တို႔၏ ျပင္းထန္ေသာစစ္ပြဲမ်ားကို မၾကာခဏ ၾကားေနရၿပီး DKBA ေခါင္းေဆာင္အခ်ိ့ဳ၏ ကရင္လူထူအေပၚႏိုင္ထက္စီးနင္း ျပဳမူပုံမ်ားကို နားမဆန္႔ေအာင္ ၾကားသိေနရပါသည္။
သို႔သာ္ အျမင္က်ယ္ေသာ DKBA ေခါင္းေဆာင္အခ်ိ့ဳသည္ လူထုအက်ိဳးေမွ်ာ္ကိုး၍ စည္းလုံးညီညြတ္ေရး နည္းလမ္းမ်ားရွာေဖြလုပ္ေဆာင္လွ်က္ရွိေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
ထို ေမာ္ေတာ္ထုေက်းရြာ ေဒသတဝိုက္ ဖြံၿဖိဳးတိုးတက္ေရးလုပ္ငန္းအတြက္ DKBA ၏ေခါင္းေဆာင္တဦးျဖစ္သူ ဗိုလ္ေအ့ဝါး (ဗိုလ္ေအဝမ္းဟု ထင္ပါသည္)
သည္ လူငယ္တဦးပီပီ ႀကိဳးစားေဆာင္ရြက္လွ်က္ရွိေၾကာင္းႏွင့္ ၎က
က်ဳပ္က ညီညြတ္မႈကိုလိုလားတဲ့သူတေယာက္ျဖစ္တယ္ က်ဳပ္တို႔ DKBA ဟာ လူထုအက်ဳိးကို လိုလားတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းျဖစ္ေတာ့ကာ ညီညြတ္မႈအတြက္ အတတ္ႏိုင္ဆုံး အေကာင္အထည္ေဖၚ လုပ္ေဆာင္ရပါမယ္၊က်ဳပ္ အလိုလားဆုံး အရာကေတာ့ ကရင္တမ်ိဳးသားလုံး စည္းလုံးညီညြတ္ေရးပဲျဖစ္ပါတယ္ ဟုေျပာဆိုပါသည္။
အဆိုပါေမာ္ေတာ္ထုေက်းရြာတြင္ ခရစၥယာန္အိမ္ေထာင္စု ၃ စု၊ ဗုဒၶဘာသာအိမ္ ေထာင္စု ၁၁စုရွိၿပီး၊ အနီးပါတ္ဝန္းက်င္ရြာမ်ားမွာ ေလးဝါ့ဖလိုး၊က်ိဳးေၾကာ၊ေဖါနဲမူး ပဒဲကေလာ္ ႏွင့္ ဂူပူးတို႔ျဖစ္သည္။
ေဖၚျပပါအေဆာက္အဦးဖြင့္ပြဲတြင္ ပထမရက္၌ ဗုဒၶဘာသာဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္း၊ စာသင္ေက်ာင္းႏွင့္ ထမင္းစားေဆာင္မ်ားကို ဖြင့္လွစ္ၿပီး၊ ဒုတိယ ရက္တြင္မူ ခရစၥယာန္ဘုရားရွစ္ခိုးေက်ာင္းႏွင့္ ရုံးအေဆာက္အဦးတို႔ကို ဖြင့္လွစ္ေၾကာင္းသိရွိရပါသည္၊
ထို႔အျပင္ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲမ်ား၊ အားကစားၿပိဳင္ပြဲမ်ားႏွင့္အတူ ဂီတအႏုပညာရွင္ ၁၂ဦးတို႔မွ စေကာကရင္(ေရွာင္)သီခ်င္း၊ပိုးကရင္(ဖလုံ)သီခ်င္း တို႔ျဖင့္သီဆိုေဖ်ာ္ေျဖသြားၾကရာ အခန္းအနားသို႔ လူထု ၈၀၀ ေက်ာ္တက္ေရာက္လာၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိပါသည္။
(ကြယ္ကလူစာေစာင္တြင္ေရးသားထားသည့္ သတင္းကို စေကာကရင္ဘာသာမွ ဆီေလွ်ာ္ေအာင္ေရး သားတင္ျပလိုက္ပါသည္။
မင္းစိုးစံ(အေဝးရာက္ ကရင္ဒုကၡသည္တဦး)
သတင္းဓါတ္ပုံ ကြယ္ကလူမွကူးယူေဖၚျပပါသည္။
ကရင္ႏွစ္သစ္ကူးခါနီးအားလုံးညီညႊတ္ေရးသို ့ရည္သန္လွ်က္
No comments:
Post a Comment