Wednesday, January 25, 2012

ကရင္အမ်ဳိးသားအစည္းအ႐ံုး(KNU) ျပည္တြင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဖာ္ေဆာင္ေရး ေကာ္မတီ အတြင္းေရးမႉး ပဒို ေစာေဒးဗစ္ေထာအား ကရင္သတင္းဌာန(KIC)ႏွင့္ ဘီဘီစီတို႔၏ သြားေရာက္ ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းထားခ်က္

ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းခ်က္

Submitted by on Tuesday, 24 January 2012--
ကရင္ျပည္နယ္၊ ဘားအံၿမိဳ႕ရွိ ဇြဲကပင္ေဟာ္တယ္ခမ္းမ၌ ျမန္မာအစုိးရ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကိုယ္စားလွယ္ ၀န္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ဇန္န၀ါရီလ ၁၂ရက္ေန႔က အပစ္အခတ္ ရပ္ဆိုင္းေရး သေဘာတူညီမႈ လက္မွတ္ေရးထိုးခဲ့သည့္အေပၚ ခရီးစဥ္အၿပီးတြင္ ကိုယ္တိုင္ ပါ၀င္ သြားေရာက္ခဲ့သူ ကရင္အမ်ဳိးသားအစည္းအ႐ံုး(KNU) ျပည္တြင္း ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ေဖာ္ေဆာင္ေရး ေကာ္မတီ အတြင္းေရးမႉး ပဒို ေစာေဒးဗစ္ေထာအား ကရင္သတင္းဌာန(KIC)ႏွင့္ ဘီဘီစီတို႔၏ သြားေရာက္ ေတြ႕ဆံု ေမးျမန္းထားခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။
ေစာေဒးဗစ္ေထာ ။ ။ က်ေနာ္တို႔ သြားေဆြးေႏြးတာကေတာ့ သူတို႔(အစိုးရ)အပိုင္းမွာ အဓိကအားျဖင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို လုပ္ခ်င္တယ္။ အဲ့ဒါေတာ့ သူတို႔ရဲ့ တင္ျပခ်က္ပဲ။ က်ေနာ္တို႔ဘက္ကလည္း ဒီအပစ္အခတ္ရပ္စဲေရး ျဖစ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ အခ်က္ ၁၁ခ်က္ကို တင္ျပတယ္။ ဒီ ၁၁ခ်က္တင္ျပတဲ့အေပၚမွာ သူတို႔(အစိုးရ)အေနနဲ႔က မူအားျဖင္႔ ဒီ ၁၁ခ်က္လံုးကို လက္ခံတဲ့ အေန အထားမ်ဳိး ေရာက္သြားတယ္။ ဒါ့အျပင္ ဆက္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ထပ္ လိုအပ္လို႔ရွိရင္လည္း ဆက္ျဖည့္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ အခန္းတစ္ ခန္းကို ထပ္ ျဖည့္ထားေပးတယ္။

ေမး။
ဟုတ္ကဲ့။ ဒီလက္မွတ္ထိုးခဲ့တဲ့ အခ်က္က ၄ခ်က္ေပါ့ေနာ္။ ဒီလက္မွတ္ထိုးခဲ့တဲ႔အေပၚမွာ အခု ေကအဲန္ယူကေနၿပီးေတာ့ အပစ္ အခတ္ ရပ္စဲလိုက္ၿပီဆိုေတာ့ အခုျမန္မာဘက္အျခမ္းမွာ ေကအဲန္ယူရဲ႕ အရင္နယ္ေျမေတြကို သူတို႔ဘယ္ေနရာေတြကို သူတို႔ သတ္မွတ္ေပးလဲ။ ကိုယ္ကေကာ ဘယ္ေနရာေတြ ပါဝင္မလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ ဒီနယ္ေျမေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ မေဆြးေႏြးေသးပါဘူး။ ေလာေလာဆယ္ ဒီအပစ္ရပ္ဖို႔ပဲ ေဆြးေႏြး တယ္ဆိုတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ၄၅ရက္အတြင္းမွာ ဒီကိစၥေတြကို ဆက္လက္ ေဆြးေႏြးသြားဖို႔အတြက္ ရွိပါတယ္။ ၄၅ရက္ဆိုတာ က အခ်ိန္အၾကာဆံုးကိုေျပာတာ။ ဒါထက္ေစာရင္လည္း ဒါထက္ေစာေစာ က်ေနာ္တို႔ ေဆြးေႏြးဖို႔လည္း အေၾကာင္းရွိပါတယ္။
ေမး။
ဒါဆိုရင္ ေလာေလာဆယ္ ေကအဲန္ယူရဲ႕ တပ္ေတြနဲ႔ ေကအဲန္ယူရဲ႕မိသားစုေတြက ဘယ္မွာေနမွာလဲ။
ေျဖ။
အခု အေနအထားကေတာ့ သူတို႔လက္ရွိေနတဲ့အတိုင္းပဲ ေနေနၾကဖို႔ က်ေနာ္တို႔ ဒီသေဘာထားပဲ ရွိပါတယ္။ အခုက အပစ္ရပ္ တဲ့ကိစၥကိုပဲ က်ေနာ္တို႔ လက္ရွိ လုပ္ပါတယ္။
ေမး။
အဲ့ဒီေတာ့ ဒီေနရာခ်တယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေနရာေတြကို ေကအဲန္ယူဘက္က ေတာင္းဖို႔ရွိပါသလဲ။
ေျဖ။
အဲဒီအပိုင္းမွာက်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ ဒီတပ္မဟာ ခ႐ိုင္ေတြဘက္ျခမ္းမွာပဲ အေျခခံပါတယ္။ တပ္မဟာ၊ ခ႐ိုင္ေတြကေနၿပီး ေတာ့ သူတို႔အေနနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ ေနာက္တႀကိမ္ သြားေဆြးေႏြးႏိုင္ဖို႔ အတြက္ သူတို႔အေနနဲ႔ ပါဝင္ၿပီးေတာ့ အခ်က္အလက္ေတြ ေပးဖို႔လိုပါတယ္။
ေမး။
အဲဒီမွာ ပဒိုတို႔ရဲ႕ အခ်က္အလက္ေတြက ဘယ္လိုအခ်က္လက္ေတြ ျဖစ္ဖို႔လိုပါသလဲ။
ေျဖ။
အခ်က္အလက္ဆိုတာက သူတို႔ေတြက ေဒသခံေတြျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေဒသခံေတြရဲ့ ေျပာျပခ်က္ေတြကိုပဲ က်ေနာ္တို႔က အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးမွာ ျဖစ္တယ္။
ေမး။
အဲေတာ့ ဒုကၡသည္စခန္းေတြကို ဒီျမန္မာဘက္ကိုေရႊ႕ဘို႔ အေနအထားေတြ အဲ့ဒါေတြေကာ ေဆြးေႏြးျဖစ္ေသးလား။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ေဆြးေႏြးတဲ့အထဲမွာ အဓိကကေတာ့ ဒီျပည္တြင္း အိုးမဲ့အိမ္မဲ့၊ ေနရာမဲ့တဲ့သူေတြကိစၥကိုပဲ စတင္ ကိုင္တြယ္မွာ ျဖစ္ တယ္။ ဒုကၡသည္(စခန္းတြင္း)ကိစၥကေတာ့ ေနာက္မွပဲ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ စီစဥ္မယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ (IDP) ေတြက စားေရး၊ ေသာက္ေရး၊ လံုၿခံဳေရးေတြမွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ျပႆနာရွိတယ္။ ဒုကၡသည္ေတြက အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိေတာ့ လံုၿခံဳတယ္လို႔ေျပာလို႔ ရပါတယ္။
ေမး။
အဲ့ဒီေတာ့ ဒုကၡသည္စခန္းေတြကို ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ေရႊ႕ျဖစ္မယ္လို႔ ထင္လဲ။
ေျဖ။
ဒီဟာကေတာ့ ဒီေဆြးေႏြးပြဲအေပၚ မူတည္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ရဲ့ အေကာင္ထည္ေဖၚမႈအေပၚမွာ တဦးနဲ႔တဦး ယံုၾကည္ၿပီ၊ စိတ္ ခ်ၿပီ။ လူထုေတြကလည္း သူတို႔ေတြရဲ႕ ဘဝအာမခံခ်က္ေတြ ရွိၿပီဆိုရင္ေတာ့ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး က်ေနာ္တို႔ ဆက္ၿပီး ေဆြး ေႏြးသြားပါမယ္။
ေမး။
ဟုတ္ကဲ့ ပဒို ခုနကေျပာတဲ့ ဒီ၄၅ရက္အတြင္းမွာ ဒီေနရာခ်ေရးေတြ ေဆြးေႏြးမယ္ဆိုေတာ့ ဘာေတြေဆြးေႏြးမွာလဲ။ ဟုိဘက္ (အစိုးရဘက္)ကေကာ အဲ့ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘာေတြ ေျပာလာတာရွိလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ဘက္က အဓိက တိုင္ပင္တာကေတာ့ ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ကိစၥ ျဖစ္တယ္။ ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ေတြက တကယ္ကို အဓိကက်တဲ့ ကိစၥျဖစ္တယ္။ ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ေတြမွာ သူတို႔ေက်းရြာေတြကို ျပန္ႏိုင္ဖို႔ လိုအပ္တယ္။ ေက်းရြာကိုျပန္ႏိုင္ဖို႔က သူတို႔ ေက်းရြာေတြမွာ ေျမျမွဳပ္မိုင္းေတြ ရွိခဲ့လို႔ရွိရင္လည္းပဲ အမွတ္အသား လုပ္ေပးတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေဖာ္ထုတ္ေပးတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ သူတို႔ လုပ္ကိုင္ စားေသာက္တဲ့ ေနရာေတြမွာလည္း ထို႔နည္းတူပဲ ဒီလိုအေနအထားမ်ဳိး ရွိခဲ့လိုရွိရင္ သူတို႔အေနနဲ႔ ယံုၾကည္စိတ္ ခ်စြာနဲ႔ ျပန္ႏိုင္ဖို႔ေတာ့ လိုအပ္ပါတယ္။ တစ္ဆက္တည္းမွာ က်ေနာ္တို႔အေနန႔ဲက ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ေတြအတြက္ကို ႏိုင္ငံတ ကာအေနနဲ႔ ဘယ္လိုအကူညီေပးမလဲဆိုတာကိုေကာ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ စဥ္းစားဖို႔ ရွိပါတယ္။ ျပည္တြင္းဒုကၡသည္ေတြမွာ ဘယ္သူမွ ထိထိေရာက္ေရာက္ ကူညီတာမရွိတဲ့ အေနအထားမ်ိဳးမွာ ရွိပါတယ္။ ဒီဟာေတြကို အေသးစိတ္ေဆြးေႏြးဖို႔ ရွိတဲ့အ ျပင္ က်ေနာ္တို႔ ဒီမွတ္ပံုတင္ေပါ႔ေလ ႏိုင္ငံသားဆိုတဲ့ အခန္းက႑ကလည္း အေရးႀကီးပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဒီနယ္စပ္မွာ ရွိေန တဲ့သူေတြ တစ္ေလွ်ာက္လံုးက ဒီႏိုင္ငံသားနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ သူတို႔မွာ ႏိုင္ငံသားကဒ္ျပား မရွိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ သူတို႔မွာ ႏိုင္ငံသား အခြင့္အေရးတစ္ရပ္ ဆံုး႐ံႈးေနတယ္လို႔ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီအရာေတြကိုလည္း လုပ္ကိုင္ဖို႔အတြက္ က်ေနာ္တို႔ ေဆြး ေႏြးခဲ့တာ ရွိပါတယ္။
ေမး။
အခုအႀကိမ္မွာ အဲမွာ သြားေဆြးေႏြးတဲ့အေပၚမွာ ဘယ္လိုလုပ္ ေကအဲန္ယူရဲ႕ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကိုယ္စားလွယ္အေနနဲ႔ေပါ့ အစိုးရရဲ႕
Agreement အေပၚမွာ ဘယ္လိုပံုစံမ်ဳိး ခံစားရပါသလဲ။ အဲဒီအေပၚမွာေကာ ေနာက္ထပ္ျဖစ္လာမဲ့ အက်ဳိးဆက္ေတြနဲ႔ ပတ္ သက္ၿပီး ဘယ္လိုေမွ်ာ္လင့္သလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ အဓိက ေဆြးေႏြးၾကတာကေတာ့ ကရင္ျပည္နယ္ ဖားအံၿမိဳ႕မွာ ေဆြးေႏြးတယ္။ အဲဒီေဆြးေႏြးတဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ တို႔အတြက္ ဆက္စပ္နယ္ေျမျဖစ္ေနတဲ့ ပဲခူးတိုင္း၊ တနသၤာရီတိုင္း၊ မြန္ျပည္နယ္က စစ္တပ္ဘက္က အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြ ဖိတ္ၾကား ထားေပးတာရွိတယ္။ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးအဖြ႔ဲေတြမက အဲဒီလူေတြရဲ႕ေရွ႕မွာ ေဆြးေႏြးခြင့္ရတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဘာေတြ သေဘာတူထားလဲဆိုတာလည္း အဲဒီလူေတြ သိသြားရတယ္။ စစ္တပ္ဘက္ကဆိုရင္ အထူးသျဖင့္ တာဝန္ရွိ တစ္ေယာက္ပါ တယ္။ အဲဒါၿပီးေတာ့ မြန္ျပည္နယ္၊ ေမာ္လၿမိဳင္ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္နဲ႔လည္း က်ေနာ္တို႔ သေဘာတူညီထားတဲ့ အခ်က္ေတြကိုလည္း ရွင္းျပတယ္။ သူတို႔ဘက္ကလည္း လိုအပ္တဲ့ အကူညီေတြကိုေပးဖို႔ သေဘာထားရွိပါတယ္။ ထို႔အတူ ပဲခူးတိုင္း ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ကိုယ္တိုင္ကလည္း ပဲခူးတိုင္းနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ ေညာင္ေလးပင္ၿမိဳ႕နဲ႔ ေတာင္ငူၿမိဳ႕ ကိစၥကို ေဆြးေႏြးႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ က်ေနာ္တို႔ ေနျပည္ေတာ္ကိုလည္း ေရာက္ပါတယ္။ ေနျပည္ေတာ္မွာေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကို ဒုသမၼတ စုိင္းေမာက္ခမ္းကေနၿပီး ေတာ့ ညစာနဲ႔ဧည့္ခံတယ္၊ ဝမ္းပမ္းတသာနဲ႔ႀကိဳဆိုတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔လက္ထဲကိုလည္း အပစ္ရပ္ဘို႔အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္အစိုးရကေနၿပီးေတာ့ တပ္ေတြကို ၫႊန္ၾကားတဲ့စာကိုလည္း ရခဲ့ပါတယ္။ ဒီဟာေတြကိုၾကည့္မယ္ဆို အားရဖြယ္ရာ ျဖစ္တယ္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
ေမး။
အတီးတို႔ ဒီလက္မွတ္ေရးထိုးတဲ့ ၁၂ရက္နဲ႔ မေရွးမေႏွာင္းမွာပဲ သမၼတကေန အက်ဥ္းသားေတြ လႊတ္ေပးတယ္ဆိုေတာ့ အတီးတို႔ ေဆြးေႏြးတဲ့အထဲမွာ အက်ဥ္းသားကိစၥေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆက္စပ္ၿပီးေတာ့ ေဆြးေႏြးတာမ်ား ရွိသလား။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ ေတာင္းဆိုခ်က္ထဲမွာ ဒီအက်ဥ္းသား လြတ္ေျမာက္ေရးဆိုတာလည္း ပါပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်ေနာ္တို႔က ႏို္င္ငံေရးအ က်ဥ္းသားဆိုတာ ဝိဝါဒေတြ၊ အဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုခ်က္ေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိး ရွိေနတဲ့အေပၚမွာ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ ႏိုင္ငံေရးပဲေျပာေျပာ၊ ရာဇဝတ္လို႔ဘဲေျပာေျပာ က်ေနာ္တို႔ မေျပာေတာ့ဘဲနဲ႔ အက်ဥ္းသားလြတ္ေျမာက္ေရးကို ေတာင္းတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ မဂၤလာ သတင္းအားျဖင့္ လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီး ၂နာရီေက်ာ္အၾကာမွာ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတကေနၿပီးေတာ့ လူ ၆၅၁ဦးကို လႊတ္ေပးလိုက္တယ္ ဆိုတဲ့သတင္းကို ၾကားသိရတာ ေတာ္ေတာ္ ဝမ္းသာစရာေကာင္ပါတယ္။
ေမး။
အဲဒီအထဲမွာ ပဒိုမန္းၿငိမ္းေကာပါ ပါသလား။
ေျဖ။
ပဒိုမန္းၿငိမ္းက စာရြက္စာတမ္းကိစၥ ရွိတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔ တစ္ပါတည္း ျပန္ေခၚလာလို႔ မရပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတကေနၿပီးေတာ့ ပဒိုမန္းၿငိမ္းကို လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေပးလိုက္မယ္ဆိုတဲ့ ကတိကို ေပးထားပါတယ္။
ေမး။
အဲဒီေတာ့ ဘယ္ေတာ့ေလာက္ ေရာက္မယ္လို႔ ထင္ပါသလဲ။
ေျဖ။
အဲဒါက စာရြက္စာတမ္း ကိစၥဆိုေတာ့၊ သူတို႔ အက်ဥ္းဦးစီးဌာနရယ္၊ တရား႐ံုးကိစၥေတြၿပီးရင္ေတာ့ သူတို႔ အေၾကာင္းၾကားလာ ပါလိမ့္မယ္။ သူ႔မိသားစုလည္း ဝမ္းသာမွာပါ။
ေမး။
အတီးတုိ႔ ခရီးစဥ္မဆံုးခင္ ေဝဖန္မႈေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိး ရွိေနတာေပါ့ေနာ္။ အခ်ဳိ႕က လက္မွတ္ေရးထိုးမႈက ေစာလြန္းတယ္လို႔ ေျပာ ၾကတယ္ေပါ့ေနာ္။ ဒီအေပၚမွာ အတီးအေနနဲ႔ ဘယ္လိုမ်ား ေျပာခ်င္ပါသလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔က ဒီအပစ္ခတ္ရပ္စဲေရးက ထာဝရၿငိမ္းခ်မ္းေရးကို သြားမယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ ကိစၥျဖစ္တယ္။ က်ေနာ္တို႔သြားတဲ့ အဖြဲ႔ဝင္အားလံုးကို အစည္းအေဝး ထိုင္ပါတယ္။ အစည္းေဝးထိုင္ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ေတာင္းဆိုခ်က္ ၁၁ ခ်က္ကိုလည္း ရတယ္ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ ၁၁ခ်က္မွာ ဆက္ေဆြးေႏြးစရာေတြ ရွိလာတယ္။ တစ္ဘက္က လည္း ဒီ ၁၁ခ်က္ကို ဆက္ေဆြးေႏြးဖို႔ တစ္ခုမွ မျငင္းပယ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ က်ေနာ္တို႔အေနနဲ႔ အပစ္ခတ္ရပ္စဲကို ပထမဆံုး လုပ္ဖို႔အတြက္ က်ေနာ္တို႔ လက္မွတ္ထိုးျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
ေမး။
ဟုတ္ကဲ့။ အဲဒီမွာ အတီးတို႔ သြားတဲ့အထဲမွာ တပ္မဟာမႉးဆိုလို႔ ဗိုလ္မႉးခ်ဳပ္ေဂ်ာ္နီတစ္ေယာက္ပဲ ပါတယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲေတာ့ တျခားတပ္မဟာမႉးေတြကေကာ ဘာေၾကာင့္ မလိုက္သြားတာလဲ။ ၿပီးေတာ့ တျခားခ႐ိုင္ဥကၠဌေတြေကာ ဘာေၾကာင့္မလိုက္ ျဖစ္တာလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္တို႔ တပ္မဟာ(၄)၊ တပ္မဟာ(၆)တို႔မွာဆိုရင္ေတာ့ တပ္မဟာမႉးထက္ ခ႐ိုင္ဥကၠဌ ၿပီးရင္ၿပီးတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာထားရွိ ပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ ဖြဲ႔စည္းပံုအရ ခ႐ိုင္ဥကၠဌေတြက အာဏာအျမင့္ဆံုးပဲ။ တပ္မဟာမႉးေတြက ဒုခ႐ိုင္ဥကၠဌပဲျဖစ္တဲ့အတြက္ ေၾကာင့္ သူတို႔က အာဏာကုန္ လႊဲေပးတဲ့သေဘာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေမး။
ေနာက္တခုက တပ္မဟာ(၅)က ဘယ္သူမွ မသြားတဲ့ ကိစၥက ဘာေၾကာင့္မ်ားပါလဲ။
ေျဖ။
က်ေနာ္ထင္တယ္။ သူတို႔ဆီမွာ အခက္အခဲရွိမယ္လို႔ က်ေနာ္ထင္တယ္။ သြားဖို႔လည္း က်ေနာ္တို႔ အေၾကာင္းၾကားပါတယ္။ သြားဖို႔ အခက္ခဲရွိလို႔ မသြားႏိုင္တာပါ။

No comments: