Friday, November 12, 2010

ဗိုလ္မႉးႀကီး ေစာလားပြယ္



“ျမန္မာ စစ္အစိုးရက က်ေနာ္တုိ႔လိုခ်င္တဲ့ အရာရာတိုင္း ေပးပါမယ္လို႔ ေျပာခဲ့တယ္၊ က်ေနာ္တို႔ သူတို႔ကို ျပန္ၿပီး ေျပာခ်င္တာ ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကရင္ျပည္နယ္ကို က်ေနာ္တို႔ ျပန္လုိခ်င္တယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ကရင္ အမ်ိဳးသားေခါင္းေဆာင္ ေစာဘဦးႀကီးရဲ႕ မူ၀ါဒ ၄ ခ်က္ကို ဆက္လက္ ဆြဲကိုင္သြားမယ္”

No comments: